• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.

Info Weer een verandering

Abraham54

Beheerder
Staff member
Ondersteuning
SecurityExpert
Bekend gezicht
Gewaardeerd lid
Banned
Over de warmte gesproken, ik denk dat de meesten er ondertussen schoon genoeg van hebben.
Voorlopig is de veertiendaagse voorruitkijk alleen maar zon, zon en zon met een enkele keer een beetje water en hoge nachttemperaturen.
Waar er vandaag in Enschede een druppel is gevallen, is mij onbekend.

porrelaar

Gevestigd lid
@Swake In dat artikel van hln.be staat dat de kans dat het op 28 en 29 juli in Nederland 40 tot 42 graden wordt, slechts 2 procent is. Nou, dat lijkt me een kleine kans.

Ik woon ook in Nederland. Vandaag was het in mijn woonplaats 21 graden. Morgen zou het wel eens 22 graden kunnen worden volgens Buienradar. De app Weerplaza op mijn iPad voorspelt 1 graadje meer: maximaal 23 graden morgen. Nou, dat vind ik een prima temperatuur.
Maar het is inderdaad wel al heel erg lang droog.

Swake

Gewaardeerd
Gewaardeerd lid
Moest die schrale noorderwind er niet zijn , het zou veel warmer zijn hoor . Ik weet niet hoe de wind ginder bij jullie aanvoelt , maar hier bij ons als de zon begint onder te gaan , mogen wij ons een trui aantrekken als we buitengaan, zo koud voelt de wind bij ons aan .Bij ons voorspellen ze ook al meer dan een week temperaturen van 28-29 graden overdag , maar uit de zon voelt het heel wat minder dan 28-29 graden aan .

Kate

Gewaardeerd
Gewaardeerd lid
Voordat het heel erg warm wordt, ben ik nog eens kritisch gaan kijken naar de header-delen en de bijgeplaatste kleine avatars in het forum.

Conclusie: het zou echt zonde zijn om het te veranderen! Want dan verandert een inspirerend deel van dit forum in een saai document, dat zo op een raadsvergadering kan worden uitgedeeld (en dan niet wordt gelezen, denk ik!).

toska

Vaak hier
Bekend gezicht
Ja mag gaan stoppen de eerst komende dagen geven ze hier weer boven de 32 graden die kan oplopen tot 40 graden pfffffffffffffffff
en dan gaan de meeste mensen nog op reis understand who can understand?