Vraag Valse accounts Instagram?

drive33

Well-known member
Ik vraag me af of er mensen zijn die valse accounts hebben. Sinds een maand wordt ik gevolgd door Billy_Joel_2018 en we "praten" elke dag wel even. Maar nu vraag ik me af of dit wel de echte Billy Joël is. Want ik heb via Twitter zijn officiële website ontdekt en als ik helemaal naar onderen scroll en op de icoon van Instagram klik, kom ik op een hele andere account uit. En hij zei vanmorgen: fijn weekend, maar bij hem moest het nog midden in de nacht zijn (om precies te zijn 4.42 uur). Nu heb ik de (echte) Billy Joël een bericht gestuurd, maar die heeft nog niet geantwoord. Bestaat er een site waar je zoiets kan uitzoeken?

Abraham54

Administrator
Ondersteuning
Instagram is van Facebook, dus zal wat betreft vriendjes enz. op dezelfde wijze werken!

Black Tiger

Well-known member
Maar nu vraag ik me af of dit wel de echte Billy Joël is.
De zanger bedoel je? Nee zeer zeker niet.
Voor zover mij bekend is er geen site waar je zoiets kunt uitzoeken. Sociale media stikken allemaal van de fake accounts en Billy zal zeker niet 2018 achter zijn naam zetten.
De beste methode is wat je inmiddels al gedaan hebt, de officiële site bezoeken en daar kijken of en zoja welk account er bestaat.
Een andere methode is navraag doen bij een officiële fansite. Maar in dit geval kun je er zeker van zijn dat het heel misschien wel iemand is die Billy Joël heet, maar zeer zeker niet de bekende zanger.

OP
OP
D

drive33

Well-known member
Ok dank je wel voor je uitgebreide antwoord. Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden. Want zijn profielfoto is wel van de echte Billy Joël. Net als de foto's die er he gepost waren.

Black Tiger

Well-known member
Mensen voor de gek houden en fake niews verspreiden en/of likes/ondersteuning bij verspreiders van fake news. En gewoon voor de lol. Niet mijn idee van humor, maarja gekken lopen overal.

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Sommige mensen kicken op het aantal volgers dat ze hebben. Vaak zijn het onbekende mensen die er bijvoorbeeld op school goed op willen staan.

Bovenaan Onderaan