• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.

Show Mijn Linux Mint desktop

Abraham54

Beheerder
Staff member
Ondersteuning
SecurityExpert
Bekend gezicht
Gewaardeerd lid
Banned
Linux Mint is in de Cinnamon versie aanwezig en ik heb gekozen voor het nieuwe stijlthema KashmirBlue.

Nu met startmenu:

En nogmaals - nu de twee Office pakketten:

Nu de weersvoorspelling:

In Windows heb je het Configuratiescherm - in Linux heet dat Instellingen:

De "Persoonlijke map":

Thema instellingen venster:

Libre Office Writer:

Diverse afbeeldingen betreffende Textmaker van Free Office 2018 van Softmaker:

Handmatig Trim uitvoeren (SSD)

Attachments

Abraham54

Beheerder
Staff member
Ondersteuning
SecurityExpert
Bekend gezicht
Gewaardeerd lid
Banned
Yes - De machine zelf stamt uit 2016 - en Linux kon toen al met deze machine en de moderne hardware overweg.

Ik zal daarover nog een andere afbeelding posten als ik weer in Linux zit.
Maar vertel: hoe komt een en ander op jou over?

Swake

Gewaardeerd
Gewaardeerd lid
Nou, niet dat ik zo'n "zakelijke machine" ga aanschahffen, maar ik vraag mij af wat nu het belangrijkste voordeel is als je er mee werkt: mooier beeld, wat sneller?
Ik snap niet goed wat je met "zakelijk" bedoelt . Linux is helemaal niet zakelijk, windows wel .
Het fijne aan linux is dat je het helemaal naar jouw hand kan zetten zoals jij het graag zou hebben . Zo zie je maar aan het voorbeeld van Abraham zijn desktop dat Linux veel meer bied dan sommigen denken en niet weten .
In het begin is het wat moeilijk en zoeken, maar dat is met alles zo als het voor je nieuw is !

Abraham54

Beheerder
Staff member
Ondersteuning
SecurityExpert
Bekend gezicht
Gewaardeerd lid
Banned
Swake - even goed lezen - het om twee Lenovo machines en even niet over Linux en zeker niet over Windows!

Najsnarf

Gevestigd lid
nu kan ik die voortgezette conversatie / discussie over kwaliteit van dure en goedkope lenovo niet meer vinden. Ook moet ik STEEDS weer opnieuw inloggen, en kom ik dan in de bovenste baldzijde, en moet dan naar beneden scrollen langs a;l die fraaie printscreens.