Probleem Mijn Lenovo T560 is kreupel

ArtstudioG

Well-known member
Op de pro-reeks van Samsung heb je sowieso 10 jaar fabriekswaarborg, ongeacht waar je die gekocht hebt. Dus als je Samsung contacteert, account aanmaakt (of misschien beter andersom) dan heb je veel kans dat je een nieuwe (of refurbished) krijgt. Heb ik in het verleden ook al gedaan zonder problemen. Maar ondertussen wekt die wel terug, dus … hou het in gedachten, eventueel voor in de toekomst.

OP
OP
Abraham54

Abraham54

Administrator
Ondersteuning
@ArtstudioG - dank voor jou tip.

Ik moet zeggen dat ik in de afgelopen maand dat ik met Windows 10 1809 in deze Dell werk, dat dit thans met de Samsung SSD de beste ervaring tot nu is.
Niet alleen start alles lekker snel op, ondanks dat de AHCI Sata2 is, maar bovenal valt mij op dat Firefox echt bijzonder snel is.

ShadyAngel

Well-known member
Op de pro-reeks van Samsung heb je sowieso 10 jaar fabriekswaarborg, ongeacht waar je die gekocht hebt. Dus als je Samsung contacteert, account aanmaakt (of misschien beter andersom) dan heb je veel kans dat je een nieuwe (of refurbished) krijgt. Heb ik in het verleden ook al gedaan zonder problemen. Maar ondertussen wekt die wel terug, dus … hou het in gedachten, eventueel voor in de toekomst.
@Abraham54
Goed om weten. Ik heb eens 2 OCZ SSD's gehad en binnen het jaar kapot. Garantie werd ook nog eens geweigerd, ook al was er niets mee gebeurd. Geen OCZ meer voor mij. Mijn desktop heeft nu 2 Kingston SSD's. Mijn laptop een WD Blue SSD.

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Blijf het zeggen, ik heb ervaringen met 2 goede merken SSD's: Samsung en Intel.

Gstrings

Well-known member
hoihoi, was even flink griep&ontsteking en even onder zeil
soms, als je zo'n postbode elastiek hebt (er zijn ook smallere versies) die om t puntje v je screwdriver of op t schroefje (ligt meestal dieper, dus om t puntje v screwdriver) en dan soms heb je ook al grip
maar, t was al los :)
kunst is wel de boel er omheen heel te houden,....niet zozeer t schroefje los te krijgen ... ;):cool:

OP
OP
Abraham54

Abraham54

Administrator
Ondersteuning
Lol.
De Lenovo heeft een nieuwe bodemplaat nodig.

Door de boel open te breken ben ik erachter gekomen dat het betreffende schroefje muurvast in een metaaldeel zit.
Ook dat moet dus vernieuwd gaan worden.

Bovenaan Onderaan