google Chrome

Abraham54

Administrator
Ondersteuning
Met Firefox geen enkel probleem; het betreft een beveiligingscertificaat afgegeven door Symantic.

Aarie25

Admin
Ondersteuning
Ik kan met Chrome probleemloos op die site komen.

Abraham54

Administrator
Ondersteuning
Het is een heel vreemd probleem - indien jij dat wenst laat ik jouw Windows door één van de security experts analyseren!

Black Tiger

Well-known member
Kan ook een tijdelijk iets zijn wat in je cache is blijven hangen. Ik zou eerst proberen even de cache te legen van je browser.
Probeer bijv. eens op die site te staan en dan ctrl-F5 te drukken anders op andere wijze de cache legen.
Als dat ook niet helpt dan inderdaad verder met het advies van Abraham54.

porrelaar

Well-known member
Met Firefox is de website https://www.eldi.be/nl helemaal in orde. Er staat dan een groen slotje voor het webadres:

Als ik dezelfde website open in Chrome, dan wordt die website wel geopend, maar er staat geen slotje voor het webadres en dat zou wel moeten.
Wanneer ik dan klik op de i (van Informatie) die voor het webadres staat, dan zie ik dit:

De website van Eldi voldoet dus niet aan de standaarden van Chrome, maar wel aan die van Firefox. Ik weet niet waarom. Wel geeft Google de volgende informatie daarover: Check if a site's connection is secure - Google Chrome Help

Black Tiger

Well-known member
Dat klopt porrelaar, dat heb ik inderdaad ook met Chrome.
Edge en Firefox en Internet Explorer geven wel groen en/of een slotje, dus voldoet wel aan hun standaarden. Misschien een gebruik van iets in de .htaccess waar Chrome (nog) niet bij mee is? Maar wat het dan is... goede vraag.

porrelaar

Well-known member
Ik kan me voorstellen dat kieken10 graag alle websites wil kunnen openen in Chrome. Zelf til ik daar niet zo zwaar aan. Mijn favoriete browser is Firefox, maar ik heb gemerkt dat sommige websites van Microsoft heel traag of helemaal niet geopend worden in Firefox. Daar zit ik niet mee. Voor die websites van Microsoft gebruik ik dan Edge of Internet Explorer.

Ik heb in mijn taakbalk 5 browsers staan. Lukt iets niet met de ene browser, dan gebruik ik wel een andere.
Ik los hiermee het probleem van kieken10 niet op, maar geef enkel aan dat het zeker geen reden voor paniek is.

Bovenaan Onderaan